Toggle navigation
español
English
English
español
English
Login
Toggle navigation
View Item
DSpace Home
Tesis de Posgrado
Tesis (Abstracts)
Maestría en Marketing Estratégico
View Item
DSpace Home
Tesis de Posgrado
Tesis (Abstracts)
Maestría en Marketing Estratégico
View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Motivos de compra no planificadas: análisis del consumidor de Jumbo Palermo Buenos Aires en el periodo de junio del 2015
View/
Open
Abstract_Pastor-Paz.pdf (24.11Kb)
Date
2016-08-01
Author
Pástor Paz, Ana E.
Metadata
Show full item record
Abstract
Tutor: Florencia Bernhardt Tesis presentada para la Maestría en Administración y Marketing Estratégico. Mayo 2016
URI
https://dspace.uces.edu.ar/jspui/handle/123456789/3552
Collections
Maestría en Marketing Estratégico
Except where otherwise noted, this item's license is described as Esta obra está bajo una Licencia Creative Commons Atribución-NoComercial-SinDerivadas 2.5 Argentina
Search DSpace
This Collection
Browse
All of DSpace
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
This Collection
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
My Account
Login
Register