Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uces.edu.ar/jspui/handle/123456789/99
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorManavella, Norma
dc.date.accessioned2009-03-04T17:57:46Z
dc.date.available2009-03-04T17:57:46Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.citationManavella, N. (2006). Dibujando. Cuestiones de infancia, 10, 138-147.es
dc.identifier.issn1666-812X
dc.identifier.urihttps://dspace.uces.edu.ar/jspui/handle/123456789/99
dc.description.abstractEl trabajo interroga el estatuto del dibujo en la clínica psicoanalítica con niños. Lo hace desde la arista del juego y el trauma. Propone un estatuto lógico y ético del Sujeto del dibujo. Para concluir se abre una pregunta acerca del dibujo en los púberes y el estatuto posible de transliteración.es
dc.description.abstractThis study questions the state of drawing in psychoanalytical clinic with children. This is done from the view of game and trauma. It proposes a logical and ethical state oh the Subject of the drawing. To conclude, it poses a question about drawing in teenagers and the possible state of transliteration.en
dc.format.mimetypeapplication/pdfes
dc.language.isoeses
dc.publisherUniversidad de Ciencias Empresariales y Sociales (UCES)es
dc.rightsEsta obra está bajo una Licencia Creative Commons Atribución-NoComercial-SinDerivadas 2.5 Argentinaes
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/ar/deed.es_ARes
dc.sourceCuestiones de infancia, 10, 138-147 (2006)es
dc.subjectPsicologíaes
dc.subjectPsicoanálisises
dc.subjectJuegoses
dc.subjectDibujoes
dc.subjectTraumaes
dc.titleDibujandoes
dc.title.alternativeDrawinges
dc.typeArticlees
Appears in Collections:2006, v.10. Juego, dibujo e interpretación

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dibujando.pdf462.79 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons