Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uces.edu.ar/jspui/handle/123456789/297
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Gamondi, Alicia | |
dc.date.accessioned | 2009-05-06T15:21:03Z | |
dc.date.available | 2009-05-06T15:21:03Z | |
dc.date.issued | 2002 | |
dc.identifier.citation | Gamondi, A. (2002). Las escenas de Federico. Cuestiones de infancia, 6, 72-76. | es |
dc.identifier.issn | 1666-812X | |
dc.identifier.uri | https://dspace.uces.edu.ar/jspui/handle/123456789/297 | |
dc.description.abstract | Un niño y su madre han vivido una experiencia extrema que necesitan elaborar. Ellos intentan que “algo” con relación a un saber puede rescatarlos de la trampa, pero necesitarán de otro que los sostenga, capaz de soportar, tanto la ansiedad de las preguntas como el impacto de las respuestas. | es |
dc.description.abstract | A child and his mother have gone through an extreme experience wich they need to reflect on. They feel that “a piece” of knowledge might be chat gets them out of the tramp, but it will be necesary to count on somebody who backs them up, capable of bearing both the anxiety for questions and the strength of answers. | en |
dc.format.mimetype | application/pdf | es |
dc.language.iso | es | es |
dc.publisher | Universidad de Ciencias Empresariales y Sociales (UCES) | es |
dc.rights | Esta obra está bajo una Licencia Creative Commons Atribución-NoComercial-SinDerivadas 2.5 Argentina | es |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/ar/deed.es_AR | es |
dc.subject | Psicología | es |
dc.subject | Psicoanálisis | es |
dc.subject | Niños | es |
dc.subject | Casos psicoanalíticos | es |
dc.title | Las escenas de Federico | es |
dc.title.alternative | The scenes of Federico | es |
dc.type | Article | es |
Appears in Collections: | 2002, v.6. [Aprendizaje] |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Las_escenas_de_Federico.pdf | 91.38 kB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License