Show simple item record

dc.contributor.authorSzpolski, Leticia H.
dc.date.accessioned2020-09-23T13:42:14Z
dc.date.available2020-09-23T13:42:14Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttps://dspace.uces.edu.ar/jspui/handle/123456789/4987
dc.description.abstractTrabajo Final presentado para la Especialización en Construcción de Marcas. Año 2015
dc.format.mimetypeapplication/pdfes
dc.language.isoeses
dc.rightsAtribución-NoComercial-SinDerivadas 2.5 Argentina
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/ar/deed.es_ARes
dc.sourcehttp://catalogo.uces.edu.ar/cgi-bin/koha/opac-detail.pl?biblionumber=13428es
dc.source.urihttp://catalogo.uces.edu.ar/cgi-bin/koha/opac-detail.pl?biblionumber=13428
dc.subjectMarketinges
dc.subjectMarcases
dc.subjectPerfumeses
dc.subjectMarketing sensoriales
dc.subjectMass customizationes
dc.subjectPosfordismoes
dc.subjectMarketing mixes
dc.titlePropuesta de conceptualización para la marca "La Perfumista"es
dc.typeThesises


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Atribución-NoComercial-SinDerivadas 2.5 Argentina
Except where otherwise noted, this item's license is described as Atribución-NoComercial-SinDerivadas 2.5 Argentina