Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uces.edu.ar/jspui/handle/123456789/6323
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorVieytes, Ruth-
dc.date.accessioned2022-11-23T22:00:05Z-
dc.date.available2022-11-23T22:00:05Z-
dc.date.issued2022-09-
dc.identifier.issn2344-9551-
dc.identifier.urihttps://dspace.uces.edu.ar/jspui/handle/123456789/6323-
dc.language.isoeses
dc.publisherUniversidad de Ciencias Empresariales y Sociales (UCES). Facultad de Ciencias de la Comunicaciónes
dc.rightsAtribución-NoComercial 4.0 Internacional (CC BY-NC 4.0)es
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.es
dc.sourceRevista UCES DG: Enseñanza y Aprendizaje del Diseño, 18 (2022)es
dc.source.urihttps://publicacionescientificas.uces.edu.ar/index.php/disgraf/article/view/1465
dc.titleEditoriales
dc.typeArticlees
Appears in Collections:DG: 2022, n. 18

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Editorial_Vieytes.pdf268.12 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons